dilluns, 19 setembre, 2005 - 10:58
L'Associació Esportiva Prat es va imposar diumenge al Castelldefels al camp del Sagnier per 1 a 0. Feia més de vint anys que el Castelldefels no perdia en les seves visites al Prat en campionat de lliga i, a més, enguany es tracta d'un equip molt reforçat, cridat a quedar entre els primers de la categoria.
Per la seva part, el Club de Bàsquet Prat - Joventut va aconseguir un valuós triomf davant el River Andorra al país dels Pirineus. El resultat final va ser de 66 a 72.
L'AE Prat B desapareix
El Prat B, després de cinc anys d'existència, desapareix. El motiu, segons explica Jesús Bravo, vice-president del club, és que "no hem trobat jugadors del Prat per afrontar la competició a Segona Territorial. Els jugadors que l'any passat hi militaven i els que sortien de l'etapa de juvenils han trobat altres opcions per jugar a categories superiors, i entenem que no els resulta atractiu el projecte d'un filial a Segona Territorial".
divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45
dimarts, 4 febrer, 2025 - 11:45
divendres, 31 gener, 2025 - 14:30