Esteu aquí

L'AE Prat no aconsegueix l'ascens malgrat guanyar

TEMES: Esports

Encara li queda, però, alguna possibilitat

dilluns, 31 maig, 2004 - 12:24

L'Associació Esportiva Prat no serà equip de Tercera Divisió, al menys de moment. Els pratencs van guanyar al Sants per 3 gols a 0, en un partit disputat al Sagnier. De tota manera, la victòria no va servir de res, ja que els seus rivals a l'ascens no van punxar. El Balaguer es va imposar al Pomar per 3 gols a 2 i serà l'equip que acompanyarà al Santboià i al Rubí en l'ascens de categoria.

Tot i així, al conjunt que dirigeix Manolo Márquez encara li resten dues petites possibilitats per somniar amb el salt de categoria. I és que a finals del mes de juny es coneixerà finalment si el Palamós perd o no la categoria, ja que ha estat denunciat per incompliment d'un aspecte de la normativa federativa. Si aquest extrem es produeix, aquesta situació beneficiaria els pratencs, que passarien a ocupar automàticament l'espai que deixaria vacant el Palamós.

D'altra banda, l'AE Prat també pujarà de categoria si, com a mínim, tres dels quatre equips catalans de Tercera Divisió que disputen l'ascens a 2a B pugen.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dilluns, 24 febrer, 2025 - 14:45

En marxa diferents convocatòries de subvencions per a les entitats de la ciutat

Es poden presentar aquelles entitats que desenvolupin la seva activitat al Prat

divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45

El Prat commemorarà el Dia contra la LGTBIfòbia a l'esport amb diverses accions

El proper diumenge 16 de febrer l’Ajuntament del Prat organitza una jornada especial per commemorar el Di...