dilluns, 14 maig, 2007 - 10:25
L’AE Prat va empatar diumenge al Sagnier a un gol contra el Blanes, en un dels partits més importants de la temporada. L’equip que entrena Candido Viana disputava la primera de les tres finals que li quedaven fins a final de temporada, en les quals havia de treure els màxims punts possibles.
La lògica deia que aquest partit contra el Blanes i el de l’última jornada davant el Palafrugell són els que el conjunt pratenc podia guanyar amb més facilitat. L'altra jornada, contra el Girona a Montilivi, serà un encontre davant un dels principals candidats a l’ascens a Segona B.
A més, el Blanes era un dels rivals directes en aquesta lluita per eludir el descens de categoria. El Prat, que va acabar el partit amb nou homes, es queda gairebé on era i el Blanes respira de forma tranquil·la sabent que la permanència la té pràcticament feta.
divendres, 28 març, 2025 - 13:15
dilluns, 24 febrer, 2025 - 14:45
divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45