Esteu aquí

L'aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent

Les anàlisis realitzades el passat 19 d'agost confirmen el bon estat de l'aigua de la platja del Prat i la seva temperatura gairebé de rècord, 28 ºC.

Platja del Prat 2024

divendres, 23 agost, 2024 - 12:30

Les últimes anàlisis, realitzades el passat 19 d'agost, confirmen que l'aigua de la platja del Prat es troba en un estat òptim pel bany. Segons els resultats, la qualitat de l'aigua compleix amb els estàndards de la Directiva Europea. L'Agència Catalana de l'Aigua realitza controls regulars a la platja de Can Camins per garantir l'absència de contaminants microbiològics nocius per a la salut. Aquestes proves també han confirmat que la temperatura de l'aigua és de 28 ºC, gairebé dos graus més del que és habitual.

Aquests resultats formen part del programa de vigilància i informació sobre la qualitat microbiològica de les aigües de bany a Catalunya, amb un control quinzenal que assegura la seguretat dels banyistes.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 27 febrer, 2025 - 13:30

Aquest diumenge, comença el nou cicle d’activitats de la Jugateca ambiental

El diumenge 2 de març comença el cicle de primavera de la Jugateca Ambiental,...

dimecres, 26 febrer, 2025 - 10:00

Comencen les obres al carrer d’Enric Borràs

La prioritat és ampliar les voreres, per fer-les millor transitables i més...