dimecres, 27 gener, 2010 - 10:45
Apostar pel diàleg com a mètode per resoldre conflictes. Així es presenta el nou Servei de Mediació Ciutadana i Comunitària, un servei públic i gratuït d’atenció a la ciutadania que té com a objectiu crear espais per poder tractar aquestes situacions en entorns personals o comunitaris de manera pacífica, imparcial i confidencial.
El servei el gestiona el departament d’Igualtat i Ciutadania (tel. 933790050 ext. 4284) i es pot sol·licitar a través de l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC), o a mediacio@elprat.cat. El servei utilitza unes dependències situades als antics jutjats de l’av. de l’Onze de Setembre.
La mediació s’ofereix al veïnat del Prat a títol particular, però també poden sol·licitar-la entitats, col·lectius o els departaments de l’Ajuntament. El principal requisit perquè es posi en marxa és que les parts en conflicte acceptin voluntàriament aquesta via per resoldre’l.
Imparcialitat
L’equip del Servei ja treballa des de mitjan desembre amb els departaments de l’Ajuntament, les entitats i moviments cívics i ciutadans. Les persones que en formen part estan especialitzades en gestionar conflictes, treballen de manera imparcial i vetllen per l’equilibri entre els parts. Les sessions tenen lloc en un espai neutral i es basen en la voluntarietat i el respecte mutu.
dimecres, 18 desembre, 2024 - 11:45
dimarts, 17 desembre, 2024 - 13:00
dilluns, 16 desembre, 2024 - 13:45