dimarts, 21 març, 2023 - 12:00
L’Ajuntament del Prat ha habilitat avui, 21 de març, una nova seu electrònica que permetrà a la ciutadania fer tràmits i consultes de forma més fàcil que fins ara. El portal, que té l’adreça https://seu.elprat.cat/siac, incorpora millores en accessibilitat, reforça l’acompanyament a les persones usuàries i té una major vocació de servei.
Una de les característiques de la nova seu que possiblement notarem més és que la web s’adapta de forma més eficient als diferents dispositius d’accés. Així, tant si es consulta des d’un ordinador, com si es fa des d’un mòbil o d’una tauleta, l’experiència d’usuari està optimitzada.
Per millorar l’agilitat i la comoditat de la relació entre la ciutadania i l’administració, a la nova seu els tràmits més freqüents i els més destacats han estat agrupats en categories fàcilment identificables, com poden ser Tràmits generals, Educació, Impostos i taxes, Llicències i permisos d’obres o Ocupació de la via pública. En aquest sentit, també s’han modificat les fitxes de cada tràmit i els formats de les sol·licituds s’han fet més visuals.
Respecte a l’acompanyament en la utilització del servei, la nova seu incorpora un xatbot, és a dir, un programa que, mitjançant la intel·ligència artificial, simula una conversa amb la persona usuària i l’ajuda a resoldre dubtes. Aquesta eina se suma a altres serveis complementaris d’ajuda a la tramitació, com l’OAC 360, el servei presencial amb cita prèvia o el servei Truca’m.
Així mateix, la nova seu inclou enquestes de satisfacció en finalitzar la tramitació que permeten puntuar el servei de 0 a 9 i aportar-hi observacions. Gràcies a això, és possible la millora continuada de la seu electrònica
La seu electrònica estarà disponible en català i en castellà, però també s’ha activitat la possibilitat de fer-ne la traducció automàtica a altres llengües per tal de fer-la més inclusiva al conjunt de la ciutadania.
dijous, 19 desembre, 2024 - 20:00
dimarts, 17 desembre, 2024 - 15:30
dijous, 28 novembre, 2024 - 21:00