Esteu aquí

L'Ajuntament, en contra de les retallades als centres d'atenció primària

Moció aprovada per unanimitat al Ple municipal d'octubre

dijous, 8 octubre, 2015 - 13:15

El Ple municipal del Prat va aprovar ahir una moció contra qualsevol retallada de personal o de pressupost als centres d'atenció primària (CAP) de la ciutat. Mocions similars s'estan aprovant als diferents ajuntaments del Baix Llobregat. En el cas del Prat, la moció es va aprovar amb la unanimitat dels grus polítics amb representació (ICV, PSC, PP, ERC, C's, Se Puede, Guanyem i CiU).

El Ple també va aprovar declaració institucional amb motiu de la celebració a la nostra ciutat de les jornades Ciutats Defensores dels Drets Humans, així com una moció de suport a la campanya "Tanquem els CIE" (centres d'internament per a persones estrangeres). Aquesta moció, que va comptar amb el suport de tots els grups polítics tret del PP (en contra) i de C’s (abstenció), va ser llegida per diversos treballadors municipals.

També es va aprovar una moció (amb l'abstenció del PP) en suport a la continuïtat de l'activitat industrial a la planta de Valeo de Martorelles.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 abril, 2025 - 12:00

S’obren les inscripcions per fer ús del servei de canguratge municipal durant les vacances de Setmana Santa

El servei canvia d’emplaçament i es durà a terme a l’escola Joan Maragall (c....

dimecres, 2 abril, 2025 - 14:30

El Prat commemora el Dia Mundial de l'Autisme amb una jornada divulgativa

Avui, 2 d'abril, se celebra el Dia Mundial de Conscienciació sobre l'Autisme. Per commemorar aquesta data, el Prat ...