Esteu aquí

Les energies renovables, a estudi a les escoles

Diversos centres de la ciutat han participat en l’activitat ‘Funcionem amb renovables?’ en la que es reflexiona si és possible consumir més energia neta.

Funcionem amb renovables

Alumnat de l'escola Gaileo-Galiei

divendres, 9 abril, 2021 - 13:30

Quina diferència hi ha entre fonts d’energia renovables i no renovables? Quin paper tenen les renovables en el nostre dia a dia? Quines potencialitats tenen? Sota aquest paraigües d’interrogants, l’alumnat pratenc ha pres part d’una activitat d’anàlisi i pràctica sobre aquest tipus d’energia verda i neta.

L’activitat, anomenada 'Funcionem amb renovables?' ha consistit en observar i experimentar, a través de diferents kits, com funcionen els diferents tipus d’energies renovables, així com conèixer els seus nombrosos avantatges, el més important: el seu efecte i contribució a la lluita contra el canvi climàtic. Al mateix temps, també s’ha reflexionat sobre l’ús i consum que en fem de l’energia i com és necessari regular el que gastem per reduir les emissions de CO2.

Es tracta d'una de les nombroses activitats sobre educació ambiental i energia que es duen a terme als centres educatius de la ciutat promoguda per l'Àrea Matropolitana de Barcelona en col·laboració amb l'Ajuntament del Prat. En total, han participat en aquesta formació gairebé 40 grups de 13 escoles i instituts de la ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 desembre, 2024 - 14:30

El Prat promou la conscienciació ambiental amb activitats per la Setmana de la Prevenció de Residus

L’objectiu és sensibilitzar la ciutadania sobre la importància de reduir...

dimecres, 11 desembre, 2024 - 14:30

Arrenca el projecte d’Interseccions “L’escola transforma, energia per a tothom”

Es connectaran els coneixements dels infants amb les oportunitats que ofereix...

dilluns, 9 desembre, 2024 - 14:15

Ja es coneixen les fotografies premiades en la 33a edició del concurs de fotografia Delta.

Aquest any s’han presentat 268 obres a les diferents categories. L’acte de...