dimarts, 15 abril, 2014 - 15:00
L'Ajuntament del Prat ha millorat el sistema per a la tramitació de les sol·licituds a l'oferta pública d'ocupació, de manera que es poden fer tots els passos mitjançant l'Oficina virtual, a través d'Internet i sense papers ni certificats digitals. Així, des de l'ordinador es pot fer la sol·licitud i pagar les taxes, sense necessitat d'haver-se de desplaçar.
També presencial i per correu postal
A banda del procés telemàtic via Internet, també es mantenen les altres dues vies tradicionals en els processos de sol·licituds a l'oferta pública: el presencial i el correu postal.
La via telemàtica
La via telemàtica, però, és la més ràpida i senzilla. La persona candidata entra les dades personals en un formulari sense certificat digital i no cal que ompli què sol·licita, ja que el formulari es mostra ple per defecte.
A la següent pantalla, la persona demana pujar els quatre documents que es determinen a les bases i a la següent pantalla l’envia a pagar a la passarel·la bancària. Un cop pagat, se li donarà un número de registre telemàtic i se li enviarà un correu electrònic de confirmació.
A partir d'aquí, el procés continuarà amb les persones que hagin superat els requisits demanats, durant el qual sí que serà necessari la tramitació presencial i amb paper de certa documentació.
Servei de subscripció
Una altra novetat és que la persona interessada pot subscriure’s al procés i rebrà un correu electrònic quan hi hagi novetats.
El nou sistema s'aplica per primera vegada a l'oferta d'onze places d'agent de la Policia Local del Prat.
dimarts, 17 desembre, 2024 - 15:30
dijous, 4 juliol, 2024 - 14:15
divendres, 7 juny, 2024 - 08:30