dimarts, 4 octubre, 2011 - 11:49
Els cursets de natació per a nadons, infants i persones adultes que organitza l'Ajuntament del Prat a les tres piscines municipals (Estruch, Sagnier i Fondo d'en Peixo) han ampliat el nombre de places, fet que ha permès reduir de manera important la llista d'espera.
Aquest increment de l'oferta ha estat possible per la reducció de l'horari lectiu en la gran majoria d'escoles del Prat, que enlloc d'acabar a les 17 h, com en els darrers anys, aquest curs ho fan mitja hora abans. Això ha permès que els infants puguin acudir abans als cursets de natació, que han adaptat els horaris a la nova situació.
El curs passat l'oferta era de 880 places en els cursets de natació, mentre que aquest curs han passat a 1.002, és a dir, un 14% més.
divendres, 28 març, 2025 - 13:15
dilluns, 24 febrer, 2025 - 14:45
divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45