dimarts, 30 juny, 2020 - 13:15
L'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) de l'Ajuntament del Prat ha activat la cita prèvia telemàtica. Fins al juliol passat, la cita prèvia només es podia demanar via telefònica o presencialment.
Segons la llei, les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica i les persones que exerceixin una activitat professional que requereixi estar col·legiada, tenen l'obligació de relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques.
S'ha de demanar una cita prèvia per a cada tràmit diferent que es vulgui realitzar.
El dia i l'hora de la cita programada cal dirigir-se amb uns minuts d'antelació a l'OIAC (pl. de la Vila, 1, planta baixa de l'edifici de la Casa de la Vila).
En cas que no pugueu assistir a la cita concertada, anul·leu la cita prèvia i una altra persona podrà aprofitar el vostre torn.
No cal demanar cita prèvia per recollir un justificant/volant d'empadronament, les targetes de transport, o recollir qualsevol documentació que no tingui associat un pagament. En aquests casos ens podem adreçar directament a l'OIAC i serem atesos.
Amb motiu de la crisi sanitària per la COVID-19, per anar a l'OIAC cal portar mascareta de protecció, mantenir la distància de seguretat i seguir les indicacions dels cartells i del personal muncipal.
divendres, 8 novembre, 2024 - 15:00
dijous, 7 novembre, 2024 - 14:30