dimarts, 12 novembre, 2013 - 09:20
Miguel Zurro i Juan Manuel Barroso ja no són ni entrenador ni director esportiu de l’Associació Esportiva Prat, respectivament. Així ho ha fet saber el club al dos tècnics, que no portaven ni una setmana a l’entitat.
El president de l’AE Prat, Luis Quiñonero, assegura que l’assessor del club els ha comunicat que podria haver un problema important en matèria econòmica si no hi havia acord per rescindir el contracte amb l'exentrenador Agustín Vacas, destituït fa pocs dies. Segons Quiñonero, el club no té pressupost per pagar ni a Zurro ni a Barroso.
Per la seva part, Agustín Vacas s'ha posat en contacte amb el programa El Prat Esports d'El Prat Ràdio (91.6 FM) per desmentir les explicacions de Quiñonero.
divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45
dimarts, 4 febrer, 2025 - 11:45
divendres, 31 gener, 2025 - 14:30