Esteu aquí

Mossos i Ajuntament fan xerrades sobre consum de cànnabis

Als instituts i a les escoles d'oficis de la ciutat

dijous, 3 març, 2011 - 11:15

Des del mes de febrer i durant el mes de març, el departament de Salut Pública de l'Ajuntament del Prat i els Mossos d’Esquadra del Prat imparteixen conjuntament xerrades informatives sobre el consum de cànnabis, adreçades a l'alumnat dels instituts d’educació secundària i a les escoles d’oficis de la ciutat.

L’objectiu de les xerrades és poder informar i orientar els i les joves en totes aquelles qüestions que tenen relació amb el consum d’aquest tipus de substància.

Durant la sessió, una persona experta en l’àmbit de la salut els aporta coneixements i els ofereix eines pràctiques per prevenir el consum del cànnabis.

D'altra banda, agents del cos de Mossos d’Esquadra destinats a l’Oficina de Relacions amb la Comunitat informen els i les alumnes de les infraccions establertes pel consum o tràfic del cànnabis.

A la sessions es recorda el protocol, implantat per l’Ajuntament del Prat, i en què intervenen agents del cos de Mossos d’Esquadra i de la Policia Local, sobre les mesures alternatives a la sanció administrativa prevista per als  menors de 14 a 18 anys denunciats per consum o tinença de drogues il·legals.

Quan s'accepten aquestes mesures alternatives, es fan en col·laboració amb el personal de l'SPAI - Servei Integral per a les Conductes Addictives.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 abril, 2025 - 12:00

S’obren les inscripcions per fer ús del servei de canguratge municipal durant les vacances de Setmana Santa

El servei canvia d’emplaçament i es durà a terme a l’escola Joan Maragall (c....

dimecres, 2 abril, 2025 - 14:30

El Prat commemora el Dia Mundial de l'Autisme amb una jornada divulgativa

Avui, 2 d'abril, se celebra el Dia Mundial de Conscienciació sobre l'Autisme. Per commemorar aquesta data, el Prat ...