Esteu aquí

The New Raemon és el nou trainer 2020

dimarts, 13 octubre, 2020 - 17:30

Poc a poc la Capsa va recuperant el seu ritme, el bucs d’assaig tornen a estar oberts i aquest mes d’octubre podreu tornar a gaudir de la música en directe a la sala amb les mesures de seguretat corresponents. Una altra senyal d’aquesta reactivació gradual és la posada en marxa dels nostres projectes, com per exemple el projecte Trainer.

La figura del Trainer és la d’un entrenador musical, i la seva missió dins del projecte és la d’acompanyar i assessorar els grups  tot complementant la seva formació a través de la practica i l’aprenentatge, ja sigui des del punt de vista creatiu (musical, producció, composició) o tècnic (material que utilitzen, efectes, amplificadors, etc.)

Ramón Rodriguez conegut pels seus projectes musicals Madee i The New Raemon serà l’entrenador musical d’aquesta nova edició. Passarà vuit setmanes treballant i compartint la seva experiència amb dues bandes del Prat que assagen a la Capsa, “Heidi and The Boobies” un grup de punk rock que alguns de vosaltres haureu vist a l’escenari del Paraula de Dones o a la Bingo Jam del #4Raons, i amb “Dos Islas”, un grup de pop rock que ja tenen un disc publicat i comencen una nova etapa.

L’objectiu d’aquestes sessions és que les bandes creixin en coneixements per reforçar la part creativa, el so i el concepte del grup. El resultat d’aquest treball culminarà en la gravació de tres cançons a l’estudi de la Capsa.

Estigueu atentes, seguirem informant!

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dimecres, 26 març, 2025 - 16:00

Presentació de la publicació Població i habitatge al Prat de Llobregat (1900-1965), resultat de la Beca Jaume Codina de Recerca d’Història Local, 2019

L’autor de la publicació és Joan Ignasi Salcedo i mostra l’evolució...

dimecres, 26 març, 2025 - 12:30

Cuina i cultures: un cicle per conèixer millor el món on vivim

Al llarg de tres sessions, el centre cívic Sant Jordi - Ribera Baixa celebra...