Esteu aquí

Només dos grups bombolla escolars confinats al Prat

dilluns, 12 abril, 2021 - 10:45

A partir de la informació que la Generalitat posa a disposició a través de l’eina informàtica Traçacovid sobre els casos covid-19 als centres educatius de Catalunya, la situació a 10 d'abril a la nostra ciutat és la següent: cap centre tancat i només 2 grups bombolla confinats (escoles del Parc i Mare de déu del Carme).

La detecció de casos positius era una possibilitat prevista i esperada des de l’inici del curs. Per tant, s’ha actuat seguint tots els protocols de prevenció i seguretat sanitària establerts pels centres educatius des de fa setmanes.

Seguint aquests protocols establerts, els centres educatius, en contacte amb els serveis de Salut, han comunicat a les famílies la detecció dels positius, i s’han pres les mesures previstes 
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 6 febrer, 2025 - 13:15

Sin Valentín torna amb activitats per a joves al Centre Cívic Palmira Domènech

L’esdeveniment, que se celebra des del 2020, torna aquest febrer amb una...
El Prat excel·lència inversió social

dijous, 6 febrer, 2025 - 09:45

El Prat és un dels tres municipis catalans que assoleixen l'excel·lència per les seves inversions socials

L’Ajuntament ha obtingut de nou aquesta qualificació en el rànquing que...

dimarts, 4 febrer, 2025 - 12:45

El Servei d'Informació Juvenil de El Lloro estrena un canal de WhatsApp per a joves

Una nova eina per estar al dia d’oportunitats i activitats per a joves