Esteu aquí

Nou pas cap a la creació de l'Escola Municipal de Música

TEMES: Cultura

L'Ajuntament signa un conveni d'assessorament pedagògic i de gestió amb l'Esmuc (Escola Superior de Música de Catalunya)

dimarts, 11 desembre, 2012 - 13:54

L'Ajuntament del Prat ha signat un conveni amb l'Esmuc (Escola Superior de Música de catalunya) per la qual el consistori aportarà 20.000 euros perquè l'institució faci el projecte d'assessorament pedagògic i de gestió de la propera Escola Municipal de Música del Prat. Aquest nou centre entrarà en funcionament el curs 2013 - 2014 al Centre Cultural Torre Balcells.

Implicació de les entitats locals
L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, ha explicat que "aquest no és un procés en el qual una gent que en sap molt ens diu què hem de fer, sinó que volem i necessitem la implicació, el bagatge, l'experiència i la generositat de les entitats musicals del Prat per tal que s'incorporin al procés".

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 22 abril, 2025 - 15:30

El cafè literari, una excusa per parlar de llibres

La proposta va comptar amb la participació de l'Associació d'Escriptores i...

dimarts, 15 abril, 2025 - 10:00

Antropoloops: tres anys de remescles sonores, identitats i vincles al Prat

Del vestíbul a l’escenari de L’Artesà, l’alumnat de secundària de Camins Vius...

dilluns, 14 abril, 2025 - 18:30

Nova incorporació de documentació del tinent coronel Felipe Díaz Sandino

L'Arxiu municipal incrementa els fons privats.