Esteu aquí

Nova proposta de cursos i tallers per als mesos d’hivern

Les inscripcions començaran el 8 de gener a les 16.30 h i es podran fer fins al 17

dimecres, 20 desembre, 2017 - 13:30

Els equipaments culturals i algunes entitats de la ciutat ja tenen preparada l'oferta de cursos i tallers per al proper trimestre d’hivern. Sónn munt de propostes relacionades amb les arts, la cultura, les tecnologies i el coneixement, per continuar aprenent, desenvolupar les vostres  habilitats creatives i passar-ho bé, tot compartint les teves aficions amb d'altres persones.

Les inscripcions començaran el 8 de gener , a les 16.30 hores, i duraran fins al 17 de gener. Es podran fer directament als equipaments culturals o bé a través del web online.elprat.cat

Recordeu que si feu la inscripció presencial en qualsevol equipament municipal, us podreu inscriure a qualsevol curs d'aquesta oferta organitzat per l'Ajuntament.

A partir d'avui mateix ja podeu consultar aquesta oferta al web de l'Ajuntament, als webs dels equipaments i entitats culturals, o en aquest desplegable.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 19 febrer, 2025 - 17:30

El Centre Cívic Jardins de la Pau vibra amb Dansa Metropolitana en un procés de creació col·lectiva

Un projecte col·laboratiu de la mà de la coreografa Olga Clavel, que explora...
Jornada Consell d'Educació al Prat

dilluns, 17 febrer, 2025 - 14:30

El Prat acull la XXXII Jornada de reflexió del Consell d'Educació de Catalunya amb la presència de la consellera Esther Niubó

L’alcaldessa Bou destaca en la benvinguda la importància de prevenir les...

dilluns, 17 febrer, 2025 - 09:00

Sessions informatives per a famílies sobre el procés de preinscripció escolar

El dilluns 24 de febrer, “De camí a l’escola”, dirigida a famílies amb...