Esteu aquí

Presentat l'Open de Pentatló Modern El Prat - Barcelona

TEMES: Esports

divendres, 5 febrer, 2016 - 14:29

Aquest matí s'ha celebrat l'acte de presentació de l'Open de Pentatló Modern El Prat – Barcelona 2016, al Complex Esportiu Municipal Sagnier de la nostra ciutat. L'acte ha comptat amb la presència del regidor d'esports, Juan Pedro Pérez; el Coordinador d'Esports de la Diputació de Barcelona, Daniel Laga; el president de la federació espanyola de pentatló modern, Alejandro Soler Cabot; i el president de la federació catalana, Jesús Sanz.

També hi ha participat  el pilot de Fórmula 1 Pedro Martínez de la Rosa, padrí de la competició, que ha dedicat unes paraules de suport als membres de l'equip espanyol que competeixen per obtenir punts per poder participar als Jocs Olímpics de Rio de Janeiro aquest estiu.

La competició es durà a terme aquest cap de setmana integrament al Prat de Llobregat, entre el CEM Sagnier, on es faran les proves de natació, esgrima, cross, i tir, i l'Open Sports Club, on es farà la prova d'equitació.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45

El Prat commemorarà el Dia contra la LGTBIfòbia a l'esport amb diverses accions

El proper diumenge 16 de febrer l’Ajuntament del Prat organitza una jornada especial per commemorar el Di...

dimarts, 4 febrer, 2025 - 11:45

Miguel Montero Lara, campió de Catalunya del quadre 47/2 de 3a divisió

El president del Club Billar Prat, que s’ha proclamat campió després d...

divendres, 31 gener, 2025 - 14:30

Més de 650 alumnes participen en les 3es jornades de Colpbol organitzades per l’Institut Les Salines

Es tracta d’un joc col·lectiu que fomenta la màxima participació de tots els...