Esteu aquí

Primer control de la qualitat de l'aigua de la platja: excel·lent

Cada 15 dies, l'Agència Catalana de l'Aigua realitzarà aquestes analítiques per comprovar el bon estat i salubritat de les aigües del nostre litoral.

divendres, 17 juny, 2022 - 13:30

D’acord amb els criteris de la Directiva Europea 2006/7/CE, l’analítica realitzada a l’aigua de la platja de la ciutat conclou que la seva qualitat és excel·lent. La presència de contaminants microbiològics és pràcticament nul·la i la temperatura de l’aigua se situa actualment en els 21,3ºC.  Es tracta d’un control que es fa quinzenalment durant la temporada de bany per assegurar el seu bon estat i salubritat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 11 abril, 2025 - 12:45

A partir de dissabte, el PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Des del 12 d'abril i fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte...

dijous, 27 març, 2025 - 12:45

El Consell d’Infants i el Consell d’Adolescents recorren la ciutat per fer la seva aportació al Pla de Mobilitat Urbana i Sostenible del Prat

La marxa exploratòria, que s’emmarca en el procés participatiu previ a la...