Esteu aquí

Primera pedra de l'ampliació del CAP Pujol i Capsada

A banda d'ampliar i reformar les instal·lacions existents també s'adequaran i milloraran els serveis que s'hi presten.

diumenge, 5 juliol, 2009 - 22:30

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, i la consellera de Salut de la Generalitat, Marina Geli, van posar dissabte la primera pedra de l’ampliació d'aquest centre d'atenció sanitària.

Aquestes obres permetran una ampliació de l'espai existent i l’adequació dels mateixos pel conjunt de serveis que en l'actualitat realitzen activitat assistencial al CAP: serveis de l'Equip d'Atenció Primària i del servei de Rehabilitació (els espais del servei del CASD ja van ser objecte d'una adequació anterior).

També permetrà la futura ampliació de la cartera de serveis que s’hi ofereixen, ja que es disposarà d’espais per a l’atenció a la salut sexual i reproductiva, per al Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil (CSMIJ), per a serveis socials de l'Ajuntament del Prat, així com per a la ubicació del Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç (CDIAP).

En aquest CAP treballen una trentena de professionals de la salut que atenen a 10.800 persones.

La superfície ampliada del CAP Pujol i Capsada tindrà 2.057,7 m2, mentre que la superfície a reformar, en una segona fase, és de 2.291,6m2. El pressupost total previst per aquesta inversió és de 6.563.424,44 euros.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 abril, 2025 - 12:00

S’obren les inscripcions per fer ús del servei de canguratge municipal durant les vacances de Setmana Santa

El servei canvia d’emplaçament i es durà a terme a l’escola Joan Maragall (c....

dimecres, 2 abril, 2025 - 14:30

El Prat commemora el Dia Mundial de l'Autisme amb una jornada divulgativa

Avui, 2 d'abril, se celebra el Dia Mundial de Conscienciació sobre l'Autisme. Per commemorar aquesta data, el Prat ...