divendres, 28 març, 2014 - 10:37
L’Ajuntament del Prat de Llobregat i el Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) de la Generalitat han signat un conveni per desenvolupar el programa “Joves per l’ocupació”.
Aquest programa, que està finançat pel Fons Social Europeu, pretén millorar la capacitat dels i les joves per trobar feina, el que en termes tècnics s’anomena ocupabilitat. Un total de 80 joves del Prat d’entre 16 i 25 anys d’edat i que es trobin a l’atur podran acollir-se a aquest programa. Assolir les competències claus d’un determinat sector professional i poder treballar durant un mínim de 6 mesos en una empresa col·laboradora és la base del funcionament del programa “Joves per l’ocupació”.
Tutoritzats i acompanyats
Tot l’itinerari formatiu i l’experiència laboral que assoleixin els i les joves en el si de l’empresa estarà tutoritzat i acompanyat en tot moment de manera personalitzada pel personal tècnic del Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament del Prat.
divendres, 7 febrer, 2025 - 12:15
dimarts, 21 gener, 2025 - 09:30
divendres, 20 desembre, 2024 - 13:15