Esteu aquí

Publicació important al BOE per a persones afectades per DENTIX

TEMES: Persones,Consum

Les persones afectades que han pagat el tractament en efectiu, amb targeta de crèdit/dèbit o mitjançant un crèdit personal –és a dir, no finançat per una entitat financera de DENTIX–, han de comunicar el crèdit/reclamació a l'administració concursal. Hi ha de termini 1 mes per comunicar la reclamació (inclou a les persones que han presentat reclamació a organismes públics de consum)

divendres, 4 desembre, 2020 - 13:30

Ahir es va publicar en el Butlletí Oficial de l'Estat, la declaració de concurs de creditors, per part de les empreses relacionades amb la prestació del serveis de les clíniques DENTIX. Per tant, les persones afectades pel tancament d’aquestes clíniques que han pagat el tractament en efectiu, amb targeta de crèdit/dèbit o mitjançant un crèdit personal –és a dir, no finançat per una entitat financera de DENTIX–, hauran de comunicar el  crèdit/reclamació a l'administració concursal (tota la informació a l'enllaç de l'Agencia Catalana de Consum), per intentar recuperar els diners pagats per un servei que no ha estat prestat (no es necessita advocat/ada ni procurador/a).  Hi ha de termini 1 mes (fins al 3 de gener de 2021, inclòs) per comunicar la reclamació (inclou a les persones que han presentat reclamació a organismes públics de consum).

Servei Públic de Consum

Una vegada s'ha publicat al BOE el concurs de creditors, els organismes públics de consum (OMIC) no poden iniciar procediments de mediació amb l’empresa DENTIX . Les persones afectades, encara que hagin presentat una reclamació en algun servei públic de consum, s’han adreçar a l’administració concursal. 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dijous, 27 març, 2025 - 14:00

El Prat commemorarà el Dia de la Visibilitat Trans amb diverses accions de sensibilització

L’Ajuntament del Prat reafirma el seu compromís amb la diversitat i els drets del col·lectiu LGT...

dijous, 27 març, 2025 - 12:45

El Consell d’Infants i el Consell d’Adolescents recorren la ciutat per fer la seva aportació al Pla de Mobilitat Urbana i Sostenible del Prat

La marxa exploratòria, que s’emmarca en el procés participatiu previ a la...