Representants polítics i tècnics dels ajuntaments que promouen la campanya.
divendres, 11 novembre, 2016 - 10:30
Els ajuntaments del Prat, Sant Boi, Viladecans, Gavà i Castellefels impulsen, amb el suport de la Diputació de Barcelona, la campanya conjunta de promoció del comerç de proximitat “Quina sort”. La iniciativa posa de relleu els valors del comerç local mitjançant una marca comuna: "UrbanShopping. La compra de tota la vida", a la teva ciutat.
La campanya arrencarà el 15 de novembre i s’allargarà fins al 9 de gener amb l’objectiu d’incentivar les compres nadalenques en el comerç de proximitat. Comptarà amb banderoles, cartells, retolació als autobusos, falques raidofòniques, photocalls itinerants, presència a les xarxes socials, etc.
La sort en serà l’eix temàtic, des del punt de vista del privilegi que representa viure, treballar o moure's per barris o ciutats amb teixit comercial actiu, un comerç de qualitat que ofereix un bon producte i una atenció personalitzada, que fa un aprenentatge continu per oferir un servei cada cop millor i més competitiu, i que omple de vida els carrers.
Les imatges de la campanya la protagonitzen clients i comerciants reals de comerços dels cinc municipis que se senten afortunats de comprar a la seva botiga de sempre.
La tinenta d’alcalde de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació de l’Ajuntament del Prat, Marta Mayordomo, ha valorat positivament la campanya i ha assegurat que “el comerç urbà fa les ciutats més atractives, interactua amb la cultura, amb el patrimoni, amb la gastronomia. És imprescindible establir sinergies entre les associacions, ajuntaments i Diputació per empoderar el teixit comercial i posar en valor la proximitat i la qualitat com a valors específics del petit comerç urbà”.
divendres, 15 novembre, 2024 - 10:00
dimecres, 13 novembre, 2024 - 10:15
dilluns, 11 novembre, 2024 - 14:15