Esteu aquí

Sandra Daza repetirà com a candidata a l'alcaldia del Prat per Podem

El partit es presentarà en solitari a les eleccions municipals del maig

Sandra Patricia Daza Puente

Sandra Daza

divendres, 5 abril, 2019 - 12:00

La portaveu del grup municipal Se Puede El Prat, Sandra Daza, serà novament la candidata a l'alcaldia del Prat per Podemos. El partit morat concorrerà en solitari a les eleccions municipals del proper 26 de maig, tot i que fa mesos havia iniciat converses amb els Comuns per presentar-se en coalició.

Podemos anirà a les eleccions com a partit polític, mentre que als darrers comicis va optar per fer-ho sota la forma de l'agrupació d'electors Se Puede El Prat, una fórmula que serveix per presentar una candidatura de forma exclusiva per a cada procés electoral. 

Compartir

Noticies relacionades

El Prat excel·lència inversió social

dijous, 6 febrer, 2025 - 09:45

El Prat és un dels tres municipis catalans que assoleixen l'excel·lència per les seves inversions socials

L’Ajuntament ha obtingut de nou aquesta qualificació en el rànquing que...
Ple municipal gener 2025

dijous, 30 gener, 2025 - 22:45

El Prat celebra el primer Ple municipal amb Alba Bou com a alcaldessa

El Ple del Prat d'avui, que ha estat el primer presidit per Alba Bou com a alcaldessa, ha estat també el de presa ...
Fermí Marimon

dijous, 30 gener, 2025 - 20:00

L’Ajuntament del Prat decreta un dia de dol oficial per la mort de Fermí Marimon, ànima del cinema Capri i fill predilecte de la ciutat

El plenari ha fet un minut de silenci en record del cineasta i de Maria José...