Esteu aquí

Tot a punt per a la lliçó inaugural del curs escolar 2023-2024

L’acte se celebrarà el dimecres 27 de setembre al Cèntric

dijous, 21 setembre, 2023 - 08:45

El proper dimecres 27 de setembre, a les 17.30h, el Cèntric Espai Cultural acollirà l’edició 2023-2024 de la tradicional lliçó inaugural, l’acte de benvinguda del curs per a famílies i alumnat que esdevé també un espai de retrobament i reconeixement de la comunitat educativa de la ciutat.

Enguany, Cèsar Coll, catedràtic de Psicologia Evolutiva i de l’Educació a la Universitat de Barcelona, serà l’encarregat de la ponència, que durà per títol “Un currículum competencial per a un nou escenari d’aprenentatge”, una reflexió al voltant del nou currículum escolar i les oportunitats que ofereix a l’alumnat, les famílies i el municipi en general. Podeu llegir una entrevista amb ell en aquest enllaç.

Com cada any, també, comptarem amb l’actuació de l’Escola d’Arts en Viu, concretament del Grup de Dansa de Joves. Així mateix, es reconeixerà el professorat amb 25 anys de docència a la ciutat i es farà una menció especial a l’alumnat que va obtenir les millors qualificacions acadèmiques de l'etapa postobligatòria.

L’acte disposarà d’espai de ludoteca infantil i clourà amb un refrigeri. L’accés està condicionat a l'aforament de l'auditori.

El podeu seguir en directe a través d’elprat.tv.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 28 novembre, 2024 - 12:30

La Mostra d’Entitats del Prat arriba a la 22a edició

Gairebé un centenar d’entitats de la ciutat posaran en valor el Prat més...

dijous, 28 novembre, 2024 - 10:00

La Biblioteca Antonio Martín informa de les modificacions respecte a la consulta del Fons Castro

El Fons Castro consisteix a una valuosa col·lecció de documents donada a l...
centric_música_concert doctora larsen_2024

dijous, 28 novembre, 2024 - 10:00

Propostes musicals i contes per gaudir del Nadal al Cèntric

El Cèntric Espai Cultural ha preparat per a aquest Nadal un ampli ventall de propostes en diferents formats i adreçades a tots els públics. Propos...