dilluns, 9 febrer, 2009 - 09:18
L'AE Prat de futbol ha aconseguit aquesta jornada un triomf històric, ja que mai, en els seus enfrontaments a Tercera Divisió, havia aconseguit guanyar a l'Europa a l'estadi gracienc del Nou Sardenya.
El partit, amb poc futbol però molta intensitat, va estar igualat la major part del temps. Finalment, a tres minuts del final, Palet aconseguia fer el gol de la victòria amb un sensacional xut des de fora de l´àrea.
Els tres punts consoliden el Prat a la zona alta i ara es prepara per jugar dos partits seguits al Sagnier, davant el Balaguer i el Santboià.
En bàsquet, el CB Prat ha perdut en la seva visita a la pista del CB L´Hospitalet per 86-67. Malgrat aguantar bé els dos primers quarts, els homes de Raventós van acabar patint finalment una derrota que els deixa penúltims de la lliga LEB Argent, amb només 5 victòries.
divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45
dimarts, 4 febrer, 2025 - 11:45
divendres, 31 gener, 2025 - 14:30