Esteu aquí

Triple cartell emergent: La Sombra del Átomo + Elora + Mind The Step

dilluns, 23 març, 2015 - 15:30

Va obrir la nit el trio Elora, el nou projecte del que fou guitarrista i cap pensant dels  Linn Youki project, Marco Morgione. Sonositats fosques, distorsions i  presentacions que ens transportaven a llocs llunyans i que convidaven a trencar el gel i les distàncies amb la gent que els havia vingut a escoltar.

Van prendre després l’escenari La Sombra del Átomo. No és el primer cop que han passat per damunt de l’escenari de La Capsa però sí que va ser el primer cop amb aquest nou projecte musical. En el seu concert van mostrar un canvi de romb en el seu so, distanciant-se de l’estil del primer disc i seduint-nos amb sons més contundents, directes i propers al rock sixtie. Està clar que el seu projecte Flaming Shakers els ha influït i en aquestes noves cançons trobem la cerca perfecta de la tornada al més pur anys 60 i recordant-nos a grups tan mítics com Los Salvajes. Aquest canvi apunta a una sonoritat que sedeueix i a un directe de descàrrega i energia… Promet molt i tenim ganes d’escoltar més material nou!

Els Mind The Step van ser els encarregats de tancar la nit. Els hem pogut escoltar en algunes edicions del Meló_dia però dissabte va ser diferent. En 40 minuts van desplegar amb plenitud el seu projecte musical mostrant-nos el seu pop melòdic caracteritzat per la veu principal. Són cançons que s’expandeixen i ocupaven la sala com si d’un himne es tractés!

La Sombra del átomo + Mind The Step + Elora

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dimecres, 26 març, 2025 - 16:00

Presentació de la publicació Població i habitatge al Prat de Llobregat (1900-1965), resultat de la Beca Jaume Codina de Recerca d’Història Local, 2019

L’autor de la publicació és Joan Ignasi Salcedo i mostra l’evolució...

dimecres, 26 març, 2025 - 12:30

Cuina i cultures: un cicle per conèixer millor el món on vivim

Al llarg de tres sessions, el centre cívic Sant Jordi - Ribera Baixa celebra...