Som cooperatives, som comerç de barri, som innovació, som agricultura de proximitat: som potablava!

Desembre 2019

Arriba la que podem qualificar de Festa Major d’hivern de la nostra ciutat. Un any més, i ja en van tres, una recuperada Granja de la Ricarda acollirà, els propers 13, 14 i 15 de desembre, la Fira Avícola de la Raça Prat. Un any més, els pratencs i les pratenques tornarem a aplegar-nos-hi i a mostrar a persones locals i foranes el talent, l’energia i el dinamisme potablaves que han construït la nostra ciutat, la ciutat que ens enorgulleix.

Són potablava, per descomptat, els galls i les gallines que amb tanta cura i estima crien els i les pageses que garanteixen la preservació del nostre territori i d’aquesta raça tan apreciada, no només a la nostra ciutat, com potablava és el talent que hi ha rere el cartell d’enguany, obra del dissenyador local Luis J. Higueras. Esperem que us agradi!

Energia potablava és la que omplirà, un any més, la Mostra d’Entitats: un centenar d’associacions de tot tipus —clubs esportius, cases regionals, colles de cultura popular...— tornaran a desplegar un ampli calidoscopi de la vida pratenca.

I potablava és també l’empenta que, per tercer any consecutiu, aplegarà un bon nombre d’iniciatives a la Fira de l’Economia Social i Cooperativa, totes elles amb un denominador comú: la seva capacitat d’innovar i d’ajudar a transformar les formes de treballar i consumir per demostrar-nos que ara i aquí és possible un món més humà i sostenible.

I potablava és, finalment, l’enginy dels i les restauradores del Prat que ens tornaran a oferir una bona paleta de la nostra gastronomia local, cada cop més rica i variada.

Potablaves, bona Fira!

Lluís Mijoler