Benvolguts i benvolgudes companyes de l’Ajuntament del Prat de Llobregat,

 

Hem estrenat l’any amb novetats molt destacades a la casa, començant pel relleu al capdavant de l’alcaldia. La nova alcaldessa del Prat, Alba Bou Jordà, va voler adreçar la seva primera carta a la plantilla municipal. I com ens indicava a la missiva, un dels reptes que encarem és millorar la comunicació interna. Es tracta de garantir que tothom rep de forma endreçada la informació rellevant sobre el funcionament municipal. I la recuperació d’aquest butlletí intern és el primer pas en aquest sentit. 

 

Una eina que ens ha de permetre avançar cap a una administració més moderna, transparent, que presta serveis públics excel·lents i que alhora es preocupa per garantir un entorn laboral atractiu i unes perspectives professionals que ens engresquin, a tots i a totes, a progressar i millorar com a individuals i com a equips. Ja sabeu que en aquest sentit hem fet passos endavant molt importants en els darrers mesos, amb la creació ja fa uns quants anys de la jornada de bones pràctiques, culminant el procés que ens ha permès estabilitzar més de 200 persones de la plantilla, o acordant amb els sindicats, a finals del 2024, el que han de ser les bases de la primera Relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament. I tot això malgrat les dificultats que, no ho podem negar, hem tingut i que hem pogut superar. Ara cal seguir donant passes endavant: concretar la nova RLT, convertir el trasllat d’alguns serveis a l’edifici de lo Gaiter en un nou pas endavant cap a uns serveis públics cada cop millors, i seguir desplegant unes polítiques municipals que segueixin fent del Prat una ciutat singular i referent. Un bon lloc al món, en definitiva. 

 

A través d’aquesta nova eina, que serà de caràcter bimensual, que gestionarà el servei de Persones en coordinació amb el departament de Comunicació, i que volem que estigui oberta a tothom, podrem anar compartint reflexions, informacions i novetats que ens permetin avançar en aquesta direcció.