Esteu aquí
Aquí hi ha tela!
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/imatge%20principal%20i%20slider%20fitxa%20contingut_3.jpg?itok=6TQgAfSe)
La indumentària de les persones ens acosta a les formes de vida d’una comunitat. El vestit esdevé una expressió de pertinença i d’identitat col·lectiva, a mes de mostrar la posició de l’individu dins la societat.
La forma de vestir de les persones segons l’indret i en cada moment històric comporta l’ús de peces que cobreixen del cap als peus: des de les gorres i barrets fins a les espardenyes i sabates.
L’aparició de la fotografia al segle XX, permet copsar la riquesa i la complexitat de la indumentària. Les càmeres documenten tota mena d’aspectes de la vida diària, del joc al treball, de l’escola a la festa, de la religiositat als moviments socials. Les fotografies conservades ens mostren des de les romanalles de vestits propis del tombant del 1800 a l’actualitat.
L’exposició és el resultat de la col·laboració de la Diputació de Tarragona i el CIMIR (Centre de la Imatge Mas Iglesias de Reus).
Activitats relacionades
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/Dialegs%20slider%20980x480%20%281%29.png?itok=WhHse3bu)
Com responsabilitzar-nos dels conflictes del present?, ...
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 18/02/2025 de 19:00 a 20:30 h
On: Cèntric Espai Cultural
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/biblioteca_story%20telling_1.jpg?itok=q4Z2AOOn)
Story Telling
Tipus: Lectura
Quan: 19/02/2025 de 17:00 a 18:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/pension%20leonardo.jpg?itok=x0xd43Fp)
Club de lectura En femení: la veu i la paraula
Tipus: Lectura
Quan: 19/02/2025 - 18:30 h
On: Biblioteca Antonio Martín