Esteu aquí
Art en família: capgirant la ciutat amb Loreto San Martín
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/Sarandonga_1.png?itok=wOaEoH9C)
Art en família es posa de nou en marxa, enguany des de diferents equipaments culturals de la ciutat!
Activitats artístic-educatives per a famílies amb infants d’entre 4 i 8 anys per explorar de forma diferent la ciutat i els seus centres cívics de la mà d’artistes locals, i divertir-nos jugant amb la nostra creativitat. Fomentem el treball en equip, la diversitat, l'autonomia i l'experimentació; tot en un medi creatiu, amb treball col·lectiu i familiar.
Us esperem el pròxim dissabte, 21 de maig, a la Palmira. Jugarem amb llums i ombres i deixarem volar la nostra imaginació! Donarem forma a les històries més originals i aprendrem que totes podem ser artistes amb l'ajuda de Loreto San Martín, teòrica literària i educadora artística interessada en art amb perspectiva de gènere. Afanyeu-vos a reservar la vostra plaça!
- Activitat per a famílies amb infants de 4 a 8 anys.
- Cal inscripció prèvia de l'infant i haurà de venir acompanyat d'una persona adulta.
- Activitat presencial.
- Si teniu cap dubte, podeu contactar amb nosaltres a través del correu ccpalmiradomenech@elprat.cat
Art en família és un cicle d’activitats impulsades pel programa d’Arts Visuals /Unzip, el qual està compost pels centres cívics Sant Jordi-Ribera Baixa, Jardins de la Pau i Palmira Domènech, així com per altres equipaments culturals com l’Escola d’Arts Visuals del Prat, La Capsa i el Centre d’Art Torre Muntadas.
Activitats relacionades
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/26892737634_80c929624a_o.jpg?itok=nEUHkQeQ)
Simulacre del rescat d'un dofí
Tipus: Proposta
Quan: 16/02/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/imatge%20imperiales_0.jpg?itok=3m1vxsUz)
Inauguració de l'Associació
Tipus: Proposta
Quan: 16/02/2025 - 10:00 h
On: c. Tarragona 97
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/Dise%C3%B1o%20sin%20t%C3%ADtulo%20%2816%29_0.png?itok=8oXqF0yI)
19F, Dia contra la LGTBIFòbia a l’esport
Tipus: Proposta
Quan: 16/02/2025 de 16:00 a 18:30 h
On: CEM Julio Méndez