Esteu aquí
Marxa El Baix Llobregat contra la violència masclista

La 8ª Marxa és la suma de diverses marxes que s'inicien en diferents municipis de la comarca, i que es van trobant pel camí per arribar plegades a l'acte central al Parc de Torreblanca a Sant Feliu de Llobregat, on tindrà lloc la concentració i la lectura del manifest
El punt de trobada al Prat serà a les 9:30h a l'estació de Renfe per unir-se al bloc de Sant Feliu a les 10:30h (a la plaça 8 de març). Des d’allà, amb diferents grups d’altres municipis, es farà la marxa caminant fins al Parc de Torreblanca.
A les 12:30 h, tindrà lloc l’acte final, al Parc de Torreblanca de Sant Feliu.
- Benvinguda i salutació. Eva M. Martínez Morales, presidenta del Consell Comarcal del Baix Llobregat.
- Minut de silenci.
- Lectura del Manifest contra la violència masclista a càrrec de una representant del Consell de Dones de Cornellà de Llobregat i de Sant Feliu de Llobregat, que han fet el seu 25è aniversari.
- Tancament. Vicky Castellanos Núñez, consellera de Feminisme, Gent Gran i Diversitat Sexual i de Gènere
Més informació a: https://www.elbaixllobregat.cat/feminisme/8marxa
Activitats relacionades

Exposició "Dones"
Tipus: Exposició
Quan: Del 02/04/2025 al 30/05/2025
On: Casal Municipal de Gent Gran El Remolar

El Cine de Frida
Tipus: Proposta
Quan: 02/04/2025 de 17:30 a 20:00 h
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa

Visita guiada a la Pineda de Can Camins
Tipus: Visita o itinerari
Quan: 06/04/2025
On: Pineda de Can Camins. Carretera de la platja, km 4,63