Esteu aquí

Sortida de camp: Observació de les aus aquàtiques

Observació d

El cicle de sortides ornitològiques és un programa de sortides de camp dedicades a l’observació d’un grup d’ocells determinat. Guiats per un ornitòleg aprendrem a diferenciar les espècies d’aus que ens trobem, i a conèixer les seves característiques físiques, vocalitzacions, alimentació i l’habitat principal.

El Delta del Llobregat acull una diversitat molt gran d'ocells aquàtics. En aquesta sortida prestarem especial atenció a aquest grup d'aus i descobrirem les principals característiques per identificar-les.

Cal dur prismàtics. Activitat pensada per a majors de 12 anys.

Punt de trobada: Punt d’informació dels Espais Naturals del Riu. Coordenades GPS 41.312697, 2.115989

Aparcament dels Espais Naturals del Riu (de pagament caps de setmana i festius) Coordenades GPS 41.308806, 2.112025. Des d’aquest aparcament fins el punt de trobada cal caminar 500 m.

Es recomana venir a peu o amb bicicleta. Al costat del punt d’informació disposeu d’aparcabicicletes.

Imparteix: Javier Oliver (ornitòleg)

Preu: 5 € per persona

Inscripció: Trucant al 93 479 32 01 o enviant correu electrònic a administracio@consorcidelta.org