Esteu aquí
Taller de transformació: Avantatges de convertir l’organització en cooperativa
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/BannersWeb%20714x4000023.jpg?itok=XyhluQrv)
Formació per donar a conèixer entre projectes associatius i empresarials la fórmula empresarial cooperativa, els seus avantatges i les possibilitats que ofereix pel que fa al seu potencial i competitivitat. Es mostratà els dos mètodes principals de conversió de l’activitat econòmica en cooperativa i s compartirà les característiques principals del model cooperatiu, així com aspectes de funcionament (societari, règim econòmic, fiscal, laboral), constitució i entorn de suport.
Cal inscripció prèvia: https://cutt.ly/hvTLq7A
Activitats relacionades
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/Dialegs%20slider%20980x480%20%281%29.png?itok=WhHse3bu)
Com responsabilitzar-nos dels conflictes del present?, ...
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 18/02/2025 de 19:00 a 20:30 h
On: Cèntric Espai Cultural
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/EL-LUGAR-DEL-CAOS-Y-EL-AULA-PORT%C3%81TIL-2.jpg?itok=wfbnwM5N)
Col·loqui d'Art i Educació amb Vicente Blanco
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 19/02/2025 de 17:30 a 19:00 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-petita">Teatre L'Artesà - Sala Petita
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/INMAQ-1_5.jpg?itok=kA8J5qr_)
Mercat Setmanal de Sant Cosme
Tipus: Fira, mostra i mercat
Quan: Del 20/02/2025 - 9:00 h al 20/02/2025 - 14:00 h
On: Ronda del Sud