Esteu aquí

Comunity Manager

Curs adreçat a treballadors i treballadores en actiu. L'objectiu del curs és conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball.

Objectius específics: 
-Dominar els principis del Màrqueting on line i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals on line   existents.
-Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes       utilitzant-les de forma coordinada.
-Dominar les tècniques per a la generació de reputació on line positiva sobre una empresa, producte o servei.
-Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.
-Fomentar l’auto aprenentatge, ja que les eines que s’utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se   actualitzat.
-Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa lingüística i audiovisual,   tractament de la informació i competència digital, competència d’aprendre a aprendre, competència d’autonomia i iniciativa   personal, competència en el coneixement i la interacció amb el mon Online i competència social.

  • Accessible

Cursos relacionats

Taller " Mercat Laboral: explora les seves...

Tipus: Laboral i ocupació
Quan: Del 12/12/2024 - 10:00 h al 12/12/2024 - 12:00 h
On: Centre de Promoció Econòmica

Inscripcions Tancades

Taller " Autocandidatura i gestió emocional: com sentir...

Tipus: Laboral i ocupació
Quan: Del 19/12/2024 - 10:00 h al 19/12/2024 - 12:00 h
On: Centre de Promoció Econòmica

Inscripcions Tancades