Esteu aquí
Dansa amb nadons
Descripció
El taller de dansa amb nadons és una proposta per crear nous espais d'expressió. Les mares i els pares podran connectar amb si mateixos i amb els infants a través del moviment espontani. Així, es podran relacionar amb els seus nadons per mitjà de la dansa, el contacte, el joc i la creativitat.
Una oportunitat per prendre consciència de formes d'acompanyar els infants en el seu creixement i llenguatge corporal, respectant les necessitats, els límits i les possibilitats de cadascú.
Metodologia
Hi haurà moments dirigits i d’altres més oberts i d’exploració amb alguns materials:
-
Començarem amb els primers contactes i escalfarem el nostre cos a partir de moviments lliures.
-
Desenvolupament d’una proposta específica per explorar, descobrir, observar, gaudir i expressar-nos junts a través del joc, la música i el moviment lliure.
Cada classe és diferent i us trobareu amb moltes possibilitats per transmetre la dansa als vostres fills.
A qui va destinat
A totes les mares i pares que vulguin experimentar i crear nous vincles amb els seus nadons a través de la dansa.
Observacions:
-
No cal tenir nocions bàsiques de dansa.
-
Taller destinat a pares i mares amb fills de 0 a 12 mesos.
-
Cal dur roba còmode.
-
Accessible
Cursos relacionats
Impressions Lumen
Tipus: Fotografia i audiovisuals
Quan: 08/02/2025
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Activitat Cancel·lada
Càmera analògica
Tipus: Fotografia i audiovisuals
Quan: Del 15/02/2025 al 22/02/2025
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Activitat Cancel·lada
Descobrim l'IA en família
Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: 22/02/2025
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes
Clorotipia
Tipus: Fotografia i audiovisuals
Quan: 15/03/2025
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes