Esteu aquí

Descobrim l'IA en família

IA en família

Vols descobrir com funciona la programació i l’intel·ligència artificial mentre et diverteixes? A aquest taller familiar, tindràs l’oportunitat d’aprendre a crear els teus propis projectes interactius, jocs i animacions utilitzant PictoBlox, una aplicació educativa que permet explorar el món de la tecnologia de manera senzilla i creativa.

Durant aquest taller, es treballarà amb funcions d’intel·ligència artificial com el reconeixement d’imatges i veu, tot estimulant la imaginació i habilitats tecnològiques. Podràs programar els teus propis jocs, fer que els teus projectes interactuïn amb la veu i les imatges, i fins i tot crear animacions úniques!

L’activitat està pensada per a nens i nenes d’entre 8 i 11 anys, que podran participar juntament amb una persona adulta (pares, mares, tutors o padrins). 

Cursos relacionats

Cianotipia

Tipus: Fotografia i audiovisuals
Quan: 29/03/2025
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Inscripcions Tancades

Com fem servir el mòbil?

Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: Del 02/04/2025 al 07/05/2025
On: OMISC, oficina municipal d'informació de Sant Cosme

Inscripcions Obertes

Fotos i vídeos amb IA

Tipus: Fotografia i audiovisuals
Quan: Del 03/04/2025 al 24/04/2025
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Inscripcions Obertes

Seguretat a Internet

Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: Del 04/04/2025 al 11/04/2025
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Inscripcions Obertes