Esteu aquí

Disseny de pàgines web II amb disseny gràfic i creació d'identitat

Creació de pàgines web II

Millorarem el nostre projecte web amb Wordpress, avançant en el coneixement de l’eina i aprofundint en tècniques, mètodes i opcions avançades. Complementarem l’activitat amb un apropament al disseny web: color, tipografies, logotips, tècniques de branding per a pàgines web, i funcionalitat dels tipus de lletres i color.

Metodologia

Aquest taller combina classes teòriques amb classes pràctiques, per tal de facilitar l'aprenentatge dels conceptes mitjançant eines d'ofimàtica online: Canva i aplicacions Google (Documents i Presentacions).

A qui va destinat: A qualsevol persona interessada a millorar el seu projecte web, continuar avançant en el disseny web a través de Wordpress i aprendre i posar en pràctica conceptes de disseny gràfic a nivell iniciació.

Requeriments

  • Imprescindible tenir un compte d'usuari Gmail.
  • No calen coneixements previs en disseny ni d'aplicacions Adobe.
  • Cal tenir superades les competències bàsiques d'informàtica d'usuari: instal·lar programari, cercar informació, descarregar arxius, etc
  • Accessible

Cursos relacionats

Com fem servir el mòbil?

Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: Del 02/04/2025 al 07/05/2025
On: OMISC, oficina municipal d'informació de Sant Cosme

Inscripcions Obertes

Fotos i vídeos amb IA

Tipus: Fotografia i audiovisuals
Quan: Del 03/04/2025 al 24/04/2025
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Inscripcions Obertes

Seguretat a Internet

Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: Del 04/04/2025 al 11/04/2025
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Inscripcions Obertes

Natura i Realitat Augmentada en família

Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: 12/04/2025
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Inscripcions Obertes