Esteu aquí
Gestió emocional en l'acció voluntària

Objectius
- Reflexionar sobre com abordar les nostres accions comunicatives en la nova realitat.
- Entendre el funcionament del cervell per saber interpretar les reaccions que tenim davant i les diferents situacions que es donen en el dia a dia.
- Conèixer les bases de la comunicació i les especificitats de la comunicació oral i escrita.
- Identificar les causes de l’estrès negatiu.
- Treballar la Intel·ligència emocional per a aconseguir gestionar positivament les emocions pròpies i les alienes.
- Conèixer i entendre les principals eines per a gestionar de forma eficaç un conflicte.
Continguts
- Neurocomunicació. Com funciona el cervell en relació a l’atenció de les persones.
- Les barreres en la comunicació. La percepció.
- Les bases de la comunicació interpersonal.
- Diferències i especificitats de la comunicació per telèfon i presencial.
- Com adaptar el missatge a l’interlocutor.
- Especificitats del canal oral i escrit. Com utilitzar-los?
- L’estrès. Com activar la calma.
- La intel·ligència emocional. Al que mai podran fer el robots.
- L’origen dels conflictes. Per què existeixen?
- El conflicte com una oportunitat.
- Les habilitats clau: L’assertivitat, l’empatia, la compassió.
- El dol i les seves fases.
Metodologia: Es realitzaran tres sessions de dues hores on es treballaran de manera teòrico-pràctic cadascun dels continguts i on els participants podran fer les seves aportacions i compartir les seves experències.
Persones destinatàries: Persones voluntàries, responsables i membres d’associacions.
Docència: Laia Cortés. Assessora Pedagògica
-
Accessible
-
Streaming
Cursos relacionats

Tomb pel barri
Tipus: Altres
Quan: Del 06/05/2025 al 10/06/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Inscripcions Tancades

Hort urbà de primavera
Tipus: Altres
Quan: 08/05/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Inscripcions Obertes