dimecres, 22 febrer, 2017 - 08:30
Si esteu pensant en crear una empresa o fa poc que l’heu creada, la nova programació de la formació El Prat Emprèn us proporcionarà eines i recursos per aconseguir els vostres objectius.
Es tracta de cursos gratuïts, de curta durada, amb places limitades i amb un professorat de gran experiència.
L’objectiu de la programació és fer arribar a les persones emprenedores coneixements bàsics: Com posar preu als meus productes? Com captar els primers clients? Com conèixer tots els números dels pla d’empresa?
La formació està pensada per a les diferents etapes de la transformació d’una idea de negoci en una empresa, tractant l’assumpció de riscos i prenent consciència de les principals dificultats dels moments inicials, assumint la gestió econòmica i fiscal de l’activitat i amb un gran espai destinat a l’aspecte estratègic, comercial i de comunicació per captar clients.
El cicle l’iniciarà el proper 13 de març el formador pratenc Pedro Olivares, que farà dues sessions amb el títol “Quant de fred fa a l’Everest? Claus per emprendre un projecte empresarial”.
Més informació i inscripcions al Centre de Promoció Econòmica, c. de les Moreres, 48; tel. 93 478 68 78 elpratempren@elprat.cat
dijous, 20 febrer, 2025 - 12:30
divendres, 7 febrer, 2025 - 12:15
dimarts, 21 gener, 2025 - 09:30