Resultats del procés de participació sobre residus i neteja
L'objectiu del procés de participació ciutadana era conèixer quines són les principals preocupacions de la ciutadania, de manera que els nous serveis de recollida de residus i neteja viària reforcin aquests aspectes.
- S'han emplenat 786 enquestes, de les quals el 60% són de neteja i el 40% de recollida.
- La valoració mitjana del servei és de 5,4 sobre 10 (5,1 en neteja i 5,7 en recollida).
- El 70% de les persones que han participat tenen més de 40 anys.
- El que més preocupa a la ciutadania són els excrements i orins de gos i els horaris i soroll dels camions de recollida de residus.
Document relacionat
Diagnosi del procés de participació ciutadana sobre residus i neteja (pdf - 4817175 bytes)
Serveis relacionats
Dades de residus del Prat
Consulta les dades de residus del Prat
Neteja viària
Tenir una ciutat neta és un objectiu comú de l’Ajuntament i la ciutadania.
Deixalleria Municipal
Instal·lació que gestiona els residus que necessiten un tractament especial.
Recuprat
Intercanvi d'objectes de segona mà.