dimecres, 7 juny, 2017 - 12:15
Els Grups de suport emocional i ajuda mútua (GSAM) tenen per objectiu facilitar espais de trobada de persones cuidadores que es troben en situació similar, perquè puguin compartir les seves necessitats i preocupacions i també les seves vivències i els seus coneixements.
Als grups es vol reduir l'impacte negatiu de la cura que, a vegades, poden experimentar els cuidadors i cuidadores no professionals, i millorar la qualitat de vida de les persones en situació de dependència.
El departament municipal de Serveis Socials organitza un nou grup de suport emocional que s’iniciarà el 5 d’octubre proper i que constarà de 15 reunions d’hora i mitja de durada, els dijous de 16 a 17.30 h.
Per tal d’inscriure’s cal contactar amb la treballadora social de referència, o adreçar-se a la Unitat de Primera Atenció de Serveis Socials (UPASS) abans del 29 de setembre.
dimecres, 16 abril, 2025 - 08:30
dimarts, 15 abril, 2025 - 13:45
divendres, 11 abril, 2025 - 13:30