Esteu aquí
Visita a la Casa Gomis i aperitiu km0
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/IMG_3619%201.jpg?itok=XfI5ocKV)
El Servei d’Informació Turística i de Promoció del delta del Llobregat impulsa un cicle de visites guiades a una de les joies més representatives de l'arquitectura racionalista a Catalunya: la Casa Gomis, també coneguda com la Casa de Vidre, referenciada en la xarxa de cases icòniques.
Situada en ple delta del Llobregat, envoltada de pins i a pocs metres del mar, la casa s’integra en el paisatge que l’envolta i s'estableix un constant diàleg entre la seva arquitectura i l’entorn.
Si voleu conèixer la Casa Gomis i tastar la millor gastronomia local, inscriviu-vos en aquesta visita!
Podeu trobar tota la informació sobre el desenvolupament i el procès d'inscripció de la visita a www.elprat.cat/turisme-i-territori/que-visitar/la-casa-gomis
Activitats relacionades
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/Portadeldelta%20-%20Acte%20agenda%20%284%29_0.png?itok=OVlcH0pV)
Mercat de Pagès
Tipus: Fira, mostra i mercat
Quan: 22/02/2025
On: Plaça de Pau Casals
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/26892737634_80c929624a_o.jpg?itok=nEUHkQeQ)
Simulacre del rescat d'un dofí
Tipus: Proposta
Quan: 22/02/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/1DSC_0794_0.jpg?itok=KJbwESWG)
Salvem el dofí Ulisses!
Tipus: Proposta
Quan: 22/02/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)