dimarts, 30 octubre, 2018 - 12:45
L’objectiu del nou Pla 2019-2025 és definir un comerç urbà competitiu sobre tres premisses: qualitat, proximitat i cohesió.
L’Ajuntament del Prat presentarà el proper dimarts, 6 de novembre, el Pla Estratègic de Comerç 2019-2025, un projecte centrat essencialment en ajudar el comerç local a encarar els nous reptes que li planteja una realitat complexa i en continua transformació.
La iniciativa vol establir les línies estratègiques per definir un comerç urbà competitiu, amb la qualitat com a tret definitori. Aquests eixos d’actuació han estat consensuats per l’Àrea de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació de l’Ajuntament del Prat amb representants del sector comercial de la ciutat.
Altres eixos essencials són preservar i fomentar el paper del comerç urbà com a element de foment de l’economia de proximitat i com a cohesionador social, en un municipi on la venda al detall genera actualment gairebé el 15% de l’activitat econòmica local.
La presentació anirà a càrrec de la tinent d’alcalde de l’àrea de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació de l’Ajuntament del Prat, Marta Mayordomo.