Esteu aquí
L’hora del conte "Amunt i Avall: pageses, cucs i alls” contacontes d'Educació Agrícola amb La Cuentista
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/conte%209%20febrer.jpg?itok=Cyt-W6Ab)
La Jacinta és una pagesa que ha treballat per convertir el camp dels seus avis a l’agricultura ecològica. Ella sap que un sòl sa ens donarà els aliments que necessitem per créixer forts i saludables. Però per a ella és molt difícil poder seguir treballant. Cada vegada la ciutat creix més, els sòls s’estan contaminat i, a més, uns senyors vestits de gris li volen comprar la seva finca.
Mentrestant, per baix... hi ha els seus amics del subsòl: un sorprenent grup de cucs, cebes, alls i pastanagues que emprenen un increïble viatge a través del regne del sòl, cap a la recerca de les respostes que la Jacinta necessita per a poder seguir conreant la terra. Un viatge ple de sorpreses a través dels meravellosos misteris del sòl, en el qual descobrirem com la seva salut és també la nostra.
Activitat recomanada per a famílies amb infants a partir de 3 anys.
-
Accessible
Activitats relacionades
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/grimm_blues_brothers.png?itok=fxS5ptFc)
L'hora del conte "The Grimm Blues Brothers" amb Santi...
Tipus: Lectura
Quan: 08/02/2025 - 11:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/Antonio%20Gomez%20Villar_.jpg?itok=vE2-Drsn)
El conflicte capital-naturalesa, amb Antonio Gómez Villar
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 11/02/2025 de 19:00 a 20:30 h
On: Cèntric Espai Cultural
![](https://www.elprat.cat/sites/default/files/styles/image_principal_large/public/temps%20i%20cendres%20club.jpg?itok=PCPuf3y3)
Club de lectura Català fàcil del dimarts
Tipus: Lectura
Quan: 11/02/2025 - 19:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín