Esteu aquí
Músiques al Parc: Fanta Cissokho et les Griots du Temps

L’Associació Senegalesa del Prat ens proposa una tarda africana amb música i activitats d’apropament a la seva cultura. Degustacions, tallers, converses i, sobretot, música que ens farà gaudir de la riquesa de la diversitat. Per aquesta ocasió han convidat a l’artista Fanta Cissokho et les Griots du Temps.
Fanta Cissokho és filla d'una diva guineana dels sons mandinga, Mahawa Kouyaté i del mestre de la kora senegalesa, Soundioulou Cissokho, però, a més, entre els seus ascendents hi ha coneguts griots, uns narradors d'històries propis de l'Àfrica Occidental que estan a cavall entre el cantant, el poeta i aquells dipositaris de la tradició oral que, a Occident, ja fa temps que van desaparèixer.
El que fa Fanta Soundioulou Cissokho és transportar fins al present l'art dels griots africans i acostar-nos així a una forma cultural riquíssima que combina un perfecte coneixement de la tradició amb l'art de la improvisació. Fanta i els seus músics prometen convertir el Parc del Fondo d’en Peixo en una gran festa dels sons africans.
-
Accessible
Activitats relacionades

Tardes Joves a la Palmira
Tipus: Proposta
Quan: 22/04/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech

Tardes Joves al Ribera
Tipus: Proposta
Quan: 24/04/2025
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa

¿Tienes entre 15 y 21 años y has llegado de otro país?
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 24/04/2025 - 18:00 h
On: Cases d'en Puig. Serveis de Ciutadania