Esteu aquí

Comencen les xerrades per a famílies sobre els infants de 0 a 3 anys

Es faran a tres escoles bressol municipals diferents

dilluns, 14 octubre, 2019 - 10:45

S’inicia, com cada curs, el Cicle de xerrades per a la primera infància sota el programa Prat-famílies.

El cicle inclou xerrades i tallers sobre temes vinculats a l’educació i a la criança dels infants de 0 a 3 anys que preocupen i són triats a partir de les demandes que fan arribar les pròpies famílies que assisteixen al cicle.

Aquest curs les sessions seran itinerants i es realitzaran a tres escoles bressol municipals diferents cada trimestre, intentant oferir espais i horaris diferents perquè les famílies de la ciutat puguin triar els que els vagi  millor.

Cultura, salut i educació

Els temes triats estan vinculats a cultura, salut i educació. El primer trimestre es farà una activitat formativa per incidir en el tema del foment de la lectura en les primeres edats, activitat molt relacionada amb el treball que s’està realitzant en algunes escoles bressol i la biblioteca de la ciutat, i vinculat al projecte Interseccions. 

Durant el segon trimestre es tractaran problemes de pell a les primeres edats. S’oferiran recomanacions i consells preventius.

Al tercer trimestre es proposa fer una reflexió sobre l’ús de les noves tecnologies amb infants petits (mòbils, tauletes...).

Les inscripcions cal fer-les a les escoles bressol municipals i al telèfon del departament municipal d’Educació (933 790 050). Les activitats són gratuïtes.

Podeu consultar el programa a través del document enllaçat més a baix.


 

Programa

Document (pdf - 15947535 bytes)

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 6 febrer, 2025 - 13:15

Sin Valentín torna amb activitats per a joves al Centre Cívic Palmira Domènech

L’esdeveniment, que se celebra des del 2020, torna aquest febrer amb una...
El Prat excel·lència inversió social

dijous, 6 febrer, 2025 - 09:45

El Prat és un dels tres municipis catalans que assoleixen l'excel·lència per les seves inversions socials

L’Ajuntament ha obtingut de nou aquesta qualificació en el rànquing que...

dimarts, 4 febrer, 2025 - 12:45

El Servei d'Informació Juvenil de El Lloro estrena un canal de WhatsApp per a joves

Una nova eina per estar al dia d’oportunitats i activitats per a joves