Esteu aquí

Formacions per a famílies en temes de benestar i salut

Comencen aquest dilluns amb una xerrada sobre l'acompanyament en positiu durant l'adolescència

Fomentar l'autoestima de les nostres filles i fills, sessió feta el curs passat a l'Institut Salvador Dalí

dilluns, 2 desembre, 2019 - 08:15

El departament municipal de Salut Pública i Consum, en col·laboració amb #Pratfamílies, comença avui dilluns, a les 17.30 h, les formacions per a famílies dins dels l'àmbits d'Educació per a la Salut i Educació per al Consum. Aquesta primera formació és una xerrada per a famílies amb estudiants de secundària sobre l'acompanyament en positiu durant l'adolescència. Més endavant hi haurà una xerrada sobre el benestar digital d'infants i adolescents, el proper 27 d'abril, a les 17.30 h,  també a l'Institut Salvador Dalí. Les dues intervencions venen motivades per la sol·licitud de l'AMPA de l'Institut Salvador Dalí amb el suport i la complicitat de la direcció del centre, però està oberta a totes les famílies del Prat (amb entrada lliure, no cal la inscripció).

Educació primària

La programació continuarà el proper 14 de febrer a les 15 h, amb una sessió de com Afrontar l'ansietat en situacions difícils, que es farà a l'Escola Jacint Verdaguer, a instàncies de l'AFA de l'escola, aquest cop orientada a famíiles amb infants que cursen educació primària, tot i que és oberta a tothom.

Les sol·licituds de les famílies sobre formació en RCP i primers auxilis han experimentat un gran ascens aquest curs. Tota la informació de les diverses convocatòries es publicarà a elprat.cat/salut

Totes les activitats de formació que s'adrecen a famílies són un reflex de tots els continguts que infants, adolescents i joves reben a dins dels centres en horari escolar. Tota la informació es pot consultar al catàleg El Prat Educa 2019-2019. Dins del catàleg hi ha apartats específics d'Educació per a la Salut i Educació per al Consum. Les entitats i diversos col·lectius poden demanar les formacions que els interessin (alimentació i nutrició, consum, benestar emocional, sexualitats i afectivitat, prevenció d'addicions, activitat física, etc. etc.). Per fer la sol·licitud corresponent només cal adreçar-se a salut@elprat.cat, on també s'ofereix assessorament i orientació sobre quines formacions sobre hàbits saludables us poden interessar en cada cas.

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dijous, 27 març, 2025 - 14:00

El Prat commemorarà el Dia de la Visibilitat Trans amb diverses accions de sensibilització

L’Ajuntament del Prat reafirma el seu compromís amb la diversitat i els drets del col·lectiu LGT...

dijous, 27 març, 2025 - 12:45

El Consell d’Infants i el Consell d’Adolescents recorren la ciutat per fer la seva aportació al Pla de Mobilitat Urbana i Sostenible del Prat

La marxa exploratòria, que s’emmarca en el procés participatiu previ a la...