Esteu aquí
Comunity Manager
Curs adreçat a treballadors i treballadores en actiu i en situació d'ERTO. L'objectiu del curs és conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball.
Objectius específics:
-Dominar els principis del Màrqueting on line i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals on line existents.
-Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.
-Dominar les tècniques per a la generació de reputació on line positiva sobre una empresa, producte o servei.
-Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.
-Fomentar l’auto aprenentatge, ja que les eines que s’utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.
-Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa lingüística i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d’aprendre a aprendre, competència d’autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el mon Online i competència social.
-
Accessible
Cursos relacionats
Gestió de Processos logístics
Tipus: Laboral i ocupació
Quan: Del 30/09/2024 al 30/10/2024
On: Centre de Promoció Econòmica
Inscripcions Obertes
Taller “Transforma la teva recerca de feina: Un viatge...
Tipus: Laboral i ocupació
Quan: Del 03/10/2024 al 03/10/2024
On: Centre de Promoció Econòmica
Inscripcions Obertes
Preparador/a de comandes i logística E-Commerce
Tipus: Laboral i ocupació
Quan: Del 08/10/2024 al 04/11/2024
On: Espai Suport. Serveis Socials d’acompanyament
Inscripcions Obertes
Taller " Comunicació Efectiva: comunica exactament allò...
Tipus: Laboral i ocupació
Quan: Del 10/10/2024 al 10/10/2024
On: Centre de Promoció Econòmica