Esteu aquí

Recepció oficial al policia local guanyador d'un or als World Fire & Police Games

José García Vega es va proclamar campió del món de la prova dels 5.000 metres de marxa atlètica

Lluís Mijoler, al centre, amb José García Vega (dreta de la imatge) i l'intendent cap de la Policia Local, Ramon Dosaigues.

dimarts, 4 febrer, 2020 - 09:15

L'alcalde del Prat, Lluís Mijoler, ha rebut oficialment a l'Ajuntament al policia local del Prat José García Vega, que l'estiu passat es va proclamar campió del món dels 5.000 metres de marxa atlètica en pista en els World Fire & Police Games, campionats mundials de bombers i policies.

García Vega va participar en aquest campionat, celebrat a Xengdú (Xina), en representació de la Policia Local del Prat i competint contra policies i bombers d'arreu del món. 

Aquest agent és especialista en aquesta prova de marxa, ja que l'any anterior ja la va guanyar en el marc dels VII Jocs Europeus de Policies i Bombers. 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45

El Prat commemorarà el Dia contra la LGTBIfòbia a l'esport amb diverses accions

El proper diumenge 16 de febrer l’Ajuntament del Prat organitza una jornada especial per commemorar el Di...
El Prat excel·lència inversió social

dijous, 6 febrer, 2025 - 09:45

El Prat és un dels tres municipis catalans que assoleixen l'excel·lència per les seves inversions socials

L’Ajuntament ha obtingut de nou aquesta qualificació en el rànquing que...

dimarts, 4 febrer, 2025 - 11:45

Miguel Montero Lara, campió de Catalunya del quadre 47/2 de 3a divisió

El president del Club Billar Prat, que s’ha proclamat campió després d...